مشخصات و قیمت روز خرید و فروش گوشواره دست ساز مدل سما
گوشواره دست ساز مدل سما

مدلگوشواره دست ساز مدل سما
نحوه اتصالآویز
شامل قفل
جنسبرنج

گوشواره دست ساز مدل سما
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

گوشواره دست ساز مدل سما

گوشواره دست ساز مدل سما (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
گوشواره دست ساز مدل سما
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید گوشواره دست ساز مدل سما ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید مدلدار Modeldar را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
گوشواره دست ساز مدل سما، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور گوشواره دست ساز مدل سما، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید گوشواره دست ساز مدل سما

مشخصات گوشواره دست ساز مدل سما

ویژگی گوشواره
ابعاد5×2 سانتی متر
وزن22 گرم
نحوه اتصالآویز
نوعچند تکه
نوع قفلقلابی
شامل قفل
جنسبرنج
مشخصات گوشواره دست ساز مدل سما
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات گوشواره دست ساز مدل سما تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات گوشواره دست ساز مدل سما گوشواره دست ساز مدل سما، مشخصات و اطلاعات فنی گوشواره دست ساز مدل سما

نقد و بررسی گوشواره دست ساز مدل سما

کاربر گرامی، نقد و بررسی گوشواره دست ساز مدل سما در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی گوشواره دست ساز مدل سما
در نگارش نقد و بررسی گوشواره دست ساز مدل سما تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی گوشواره دست ساز مدل سما محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی گوشواره دست ساز مدل سما، معرفی نظرات گوشواره دست ساز مدل سما، مقایسه، نقاط ضعف و قوت گوشواره دست ساز مدل سما

تصاویر گوشواره دست ساز مدل سما

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس گوشواره دست ساز مدل سما تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر گوشواره دست ساز مدل سما
گالری عکس گوشواره دست ساز مدل سما
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای گوشواره دست ساز مدل سما با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر گوشواره دست ساز مدل سما، گالری عکس گوشواره دست ساز مدل سما، ویدیو، آلبوم و تصویر گوشواره دست ساز مدل سما

لوازم جانبی گوشواره دست ساز مدل سما

لوازم جانبی گوشواره دست ساز مدل سما به صورت پیشنهادی توسط مدلدار Modeldar معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی گوشواره دست ساز مدل سما می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی گوشواره دست ساز مدل سما، ملزومات و تجهیزات گوشواره دست ساز مدل سما، قطعات و لوازم همراه گوشواره دست ساز مدل سما