مشخصات و قیمت روز خرید و فروش گوشواره مدل شاهکار کد 3
گوشواره مدل شاهکار کد 3

مدلگوشواره مدل شاهکار کد 3
نحوه اتصالمیخی
جنساستیل
شامل قفل

گوشواره مدل شاهکار کد 3
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

گوشواره مدل شاهکار کد 3

گوشواره مدل شاهکار کد 3 (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
گوشواره مدل شاهکار کد 3
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید گوشواره مدل شاهکار کد 3 ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید مدلدار Modeldar را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
گوشواره مدل شاهکار کد 3، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور گوشواره مدل شاهکار کد 3، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید گوشواره مدل شاهکار کد 3

مشخصات گوشواره مدل شاهکار کد 3

ویژگی گوشواره
ابعاد13 × 3 سانتی متر
وزن25 گرم
نحوه اتصالمیخی
نوعچند تکه
سنگ
رنگ سنگکرم صدفی
نوع قفلسوزنی
شامل قفل
جنساستیل
نگین دار
مشخصات گوشواره مدل شاهکار کد 3
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات گوشواره مدل شاهکار کد 3 تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات گوشواره مدل شاهکار کد 3 گوشواره مدل شاهکار کد 3، مشخصات و اطلاعات فنی گوشواره مدل شاهکار کد 3

نقد و بررسی گوشواره مدل شاهکار کد 3

کاربر گرامی، نقد و بررسی گوشواره مدل شاهکار کد 3 در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی گوشواره مدل شاهکار کد 3
در نگارش نقد و بررسی گوشواره مدل شاهکار کد 3 تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی گوشواره مدل شاهکار کد 3 محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی گوشواره مدل شاهکار کد 3، معرفی نظرات گوشواره مدل شاهکار کد 3، مقایسه، نقاط ضعف و قوت گوشواره مدل شاهکار کد 3

تصاویر گوشواره مدل شاهکار کد 3

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس گوشواره مدل شاهکار کد 3 تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر گوشواره مدل شاهکار کد 3
گالری عکس گوشواره مدل شاهکار کد 3
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای گوشواره مدل شاهکار کد 3 با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر گوشواره مدل شاهکار کد 3، گالری عکس گوشواره مدل شاهکار کد 3، ویدیو، آلبوم و تصویر گوشواره مدل شاهکار کد 3

لوازم جانبی گوشواره مدل شاهکار کد 3

لوازم جانبی گوشواره مدل شاهکار کد 3 به صورت پیشنهادی توسط مدلدار Modeldar معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی گوشواره مدل شاهکار کد 3 می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی گوشواره مدل شاهکار کد 3، ملزومات و تجهیزات گوشواره مدل شاهکار کد 3، قطعات و لوازم همراه گوشواره مدل شاهکار کد 3