مشخصات و قیمت روز خرید و فروش دستبند ژوپینگ مدل BR-063
دستبند ژوپینگ مدل BR-063

مدلدستبند ژوپینگ مدل BR-063
نوعزنجیری
مناسب برایخانم ها
جنسآلیاژ مس
سنگ

دستبند ژوپینگ مدل BR-063
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

دستبند ژوپینگ مدل BR-063

دستبند ژوپینگ مدل BR-063 (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
دستبند ژوپینگ مدل BR-063
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید دستبند ژوپینگ مدل BR-063 ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید مدلدار Modeldar را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
دستبند ژوپینگ مدل BR-063، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور دستبند ژوپینگ مدل BR-063، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید دستبند ژوپینگ مدل BR-063

مشخصات دستبند ژوپینگ مدل BR-063

ویژگی ها
مناسب برایخانم ها
نوعزنجیری
ابعادطول: 17 سانتی متر
وزن7 گرم
سنگ
آویز
نوع قفلساده
شامل قفل
جنسآلیاژ مس
نگین دار
مشخصات دستبند ژوپینگ مدل BR-063
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات دستبند ژوپینگ مدل BR-063 تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات دستبند ژوپینگ مدل BR-063 دستبند ژوپینگ مدل BR-063، مشخصات و اطلاعات فنی دستبند ژوپینگ مدل BR-063

نقد و بررسی دستبند ژوپینگ مدل BR-063

کاربر گرامی، نقد و بررسی دستبند ژوپینگ مدل BR-063 در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی دستبند ژوپینگ مدل BR-063
در نگارش نقد و بررسی دستبند ژوپینگ مدل BR-063 تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی دستبند ژوپینگ مدل BR-063 محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی دستبند ژوپینگ مدل BR-063، معرفی نظرات دستبند ژوپینگ مدل BR-063، مقایسه، نقاط ضعف و قوت دستبند ژوپینگ مدل BR-063

تصاویر دستبند ژوپینگ مدل BR-063

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس دستبند ژوپینگ مدل BR-063 تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر دستبند ژوپینگ مدل BR-063
گالری عکس دستبند ژوپینگ مدل BR-063
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای دستبند ژوپینگ مدل BR-063 با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر دستبند ژوپینگ مدل BR-063، گالری عکس دستبند ژوپینگ مدل BR-063، ویدیو، آلبوم و تصویر دستبند ژوپینگ مدل BR-063

لوازم جانبی دستبند ژوپینگ مدل BR-063

لوازم جانبی دستبند ژوپینگ مدل BR-063 به صورت پیشنهادی توسط مدلدار Modeldar معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی دستبند ژوپینگ مدل BR-063 می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی دستبند ژوپینگ مدل BR-063، ملزومات و تجهیزات دستبند ژوپینگ مدل BR-063، قطعات و لوازم همراه دستبند ژوپینگ مدل BR-063