مشخصات و قیمت روز خرید و فروش دستبند شیک کده طرح گندمی
دستبند شیک کده طرح گندمی

مدلدستبند شیک کده طرح گندمی
نوعبندی
سنگ
جنساستیل
مناسب برایخانم ها

دستبند شیک کده طرح گندمی
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

دستبند شیک کده طرح گندمی

دستبند شیک کده طرح گندمی در حال حاضر در انبار موجود نمی باشد.
دستبند شیک کده طرح گندمی
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید دستبند شیک کده طرح گندمی ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید مدلدار Modeldar را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
دستبند شیک کده طرح گندمی، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور دستبند شیک کده طرح گندمی، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید دستبند شیک کده طرح گندمی

مشخصات دستبند شیک کده طرح گندمی

ویژگی ها
مناسب برایخانم ها
نوعبندی
ابعاد21 سانتی متر
وزن19 گرم
سنگ
آویز
نوع قفلسگکی ساده
شامل قفل
جنساستیل
نگین دار
مشخصات دستبند شیک کده طرح گندمی
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات دستبند شیک کده طرح گندمی تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات دستبند شیک کده طرح گندمی دستبند شیک کده طرح گندمی، مشخصات و اطلاعات فنی دستبند شیک کده طرح گندمی

نقد و بررسی دستبند شیک کده طرح گندمی

کاربر گرامی، نقد و بررسی دستبند شیک کده طرح گندمی در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی دستبند شیک کده طرح گندمی
در نگارش نقد و بررسی دستبند شیک کده طرح گندمی تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی دستبند شیک کده طرح گندمی محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی دستبند شیک کده طرح گندمی، معرفی نظرات دستبند شیک کده طرح گندمی، مقایسه، نقاط ضعف و قوت دستبند شیک کده طرح گندمی

تصاویر دستبند شیک کده طرح گندمی

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس دستبند شیک کده طرح گندمی تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر دستبند شیک کده طرح گندمی
گالری عکس دستبند شیک کده طرح گندمی
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای دستبند شیک کده طرح گندمی با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر دستبند شیک کده طرح گندمی، گالری عکس دستبند شیک کده طرح گندمی، ویدیو، آلبوم و تصویر دستبند شیک کده طرح گندمی

لوازم جانبی دستبند شیک کده طرح گندمی

لوازم جانبی دستبند شیک کده طرح گندمی به صورت پیشنهادی توسط مدلدار Modeldar معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی دستبند شیک کده طرح گندمی می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی دستبند شیک کده طرح گندمی، ملزومات و تجهیزات دستبند شیک کده طرح گندمی، قطعات و لوازم همراه دستبند شیک کده طرح گندمی