مشخصات و قیمت روز خرید و فروش گردنبند ماه تولدماه بهمن
گردنبند ماه تولدماه بهمن

مدلگردنبند ماه تولدماه بهمن
نوعساده
جنس زنجیرسنگ
مناسب برایآقایان خانم ها

گردنبند ماه تولدماه بهمن
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

گردنبند ماه تولدماه بهمن

گردنبند ماه تولدماه بهمن (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
گردنبند ماه تولدماه بهمن
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید گردنبند ماه تولدماه بهمن ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید مدلدار Modeldar را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
گردنبند ماه تولدماه بهمن، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور گردنبند ماه تولدماه بهمن، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید گردنبند ماه تولدماه بهمن

مشخصات گردنبند ماه تولدماه بهمن

ویژگی پلاک
ابعاد3 × 0.9 سانتی متر
نوعیک تکه
سنگ
جنساستیل
نگین دار
رنگطلایی
ویژگی زنجیر
نوعساده
مناسب برایآقایان , خانم ها
طول78 سانتی متر
جنس زنجیرسنگ
شکلحلقه ای
شامل قفل
مشخصات گردنبند ماه تولدماه بهمن
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات گردنبند ماه تولدماه بهمن تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات گردنبند ماه تولدماه بهمن گردنبند ماه تولدماه بهمن، مشخصات و اطلاعات فنی گردنبند ماه تولدماه بهمن

نقد و بررسی گردنبند ماه تولدماه بهمن

کاربر گرامی، نقد و بررسی گردنبند ماه تولدماه بهمن در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی گردنبند ماه تولدماه بهمن
در نگارش نقد و بررسی گردنبند ماه تولدماه بهمن تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی گردنبند ماه تولدماه بهمن محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی گردنبند ماه تولدماه بهمن، معرفی نظرات گردنبند ماه تولدماه بهمن، مقایسه، نقاط ضعف و قوت گردنبند ماه تولدماه بهمن

تصاویر گردنبند ماه تولدماه بهمن

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس گردنبند ماه تولدماه بهمن تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر گردنبند ماه تولدماه بهمن
گالری عکس گردنبند ماه تولدماه بهمن
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای گردنبند ماه تولدماه بهمن با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر گردنبند ماه تولدماه بهمن، گالری عکس گردنبند ماه تولدماه بهمن، ویدیو، آلبوم و تصویر گردنبند ماه تولدماه بهمن

لوازم جانبی گردنبند ماه تولدماه بهمن

لوازم جانبی گردنبند ماه تولدماه بهمن به صورت پیشنهادی توسط مدلدار Modeldar معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی گردنبند ماه تولدماه بهمن می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی گردنبند ماه تولدماه بهمن، ملزومات و تجهیزات گردنبند ماه تولدماه بهمن، قطعات و لوازم همراه گردنبند ماه تولدماه بهمن