مشخصات و قیمت روز خرید و فروش دستبند بهارگالری مدل ایزابل
دستبند بهارگالری مدل ایزابل

مدلدستبند بهارگالری مدل ایزابل
مناسب برایآقایان خانم ها آقایان/خانم ها
نوعحلقه ای (النگویی) النگو
جنساستیل

دستبند بهارگالری مدل ایزابل
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

دستبند بهارگالری مدل ایزابل

دستبند بهارگالری مدل ایزابل (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
دستبند بهارگالری مدل ایزابل
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید دستبند بهارگالری مدل ایزابل ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید مدلدار Modeldar را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
دستبند بهارگالری مدل ایزابل، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور دستبند بهارگالری مدل ایزابل، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید دستبند بهارگالری مدل ایزابل

مشخصات دستبند بهارگالری مدل ایزابل

ویژگی ها
مناسب برایآقایان , خانم ها , آقایان/خانم ها
نوعحلقه ای (النگویی) , النگو
ابعاد0.5 × 5 × 6 سانتی متر
وزن14 گرم
آویز
توضیحات آویزیک زنجیر کوچک از قسمتی به قسمت دیگر دستبند متصل است با لوگوی Bvlgari
شامل قفل
جنساستیل
مشخصات دستبند بهارگالری مدل ایزابل
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات دستبند بهارگالری مدل ایزابل تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات دستبند بهارگالری مدل ایزابل دستبند بهارگالری مدل ایزابل، مشخصات و اطلاعات فنی دستبند بهارگالری مدل ایزابل

نقد و بررسی دستبند بهارگالری مدل ایزابل

کاربر گرامی، نقد و بررسی دستبند بهارگالری مدل ایزابل در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی دستبند بهارگالری مدل ایزابل
در نگارش نقد و بررسی دستبند بهارگالری مدل ایزابل تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی دستبند بهارگالری مدل ایزابل محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی دستبند بهارگالری مدل ایزابل، معرفی نظرات دستبند بهارگالری مدل ایزابل، مقایسه، نقاط ضعف و قوت دستبند بهارگالری مدل ایزابل

تصاویر دستبند بهارگالری مدل ایزابل

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس دستبند بهارگالری مدل ایزابل تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر دستبند بهارگالری مدل ایزابل
گالری عکس دستبند بهارگالری مدل ایزابل
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای دستبند بهارگالری مدل ایزابل با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر دستبند بهارگالری مدل ایزابل، گالری عکس دستبند بهارگالری مدل ایزابل، ویدیو، آلبوم و تصویر دستبند بهارگالری مدل ایزابل

لوازم جانبی دستبند بهارگالری مدل ایزابل

لوازم جانبی دستبند بهارگالری مدل ایزابل به صورت پیشنهادی توسط مدلدار Modeldar معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی دستبند بهارگالری مدل ایزابل می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی دستبند بهارگالری مدل ایزابل، ملزومات و تجهیزات دستبند بهارگالری مدل ایزابل، قطعات و لوازم همراه دستبند بهارگالری مدل ایزابل