مشخصات و قیمت روز خرید و فروش دستبند سنگ فیروزه ویولا
دستبند سنگ فیروزه ویولا

مدلدستبند سنگ فیروزه ویولا
نوعبندی مهره ای
سنگ
جنسسنگ
مناسب برایآقایان خانم ها کودکان آقایان/خانم ها

دستبند سنگ فیروزه ویولا
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

دستبند سنگ فیروزه ویولا

دستبند سنگ فیروزه ویولا (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
دستبند سنگ فیروزه ویولا
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید دستبند سنگ فیروزه ویولا ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید مدلدار Modeldar را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
دستبند سنگ فیروزه ویولا، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور دستبند سنگ فیروزه ویولا، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید دستبند سنگ فیروزه ویولا

مشخصات دستبند سنگ فیروزه ویولا

ویژگی ها
مناسب برایآقایان , خانم ها , کودکان , آقایان/خانم ها
نوعبندی , مهره ای
ابعاد15 سانتی متر
وزن18 گرم
سنگ
رنگ سنگفیروزه ای
آویز
نوع قفلگره ای
توضیحات قفلتغییر سایز دستبند به وسیله گره دستبند
جنس سنگفیروزه
شامل قفل
جنسسنگ
نگین دار
مشخصات دستبند سنگ فیروزه ویولا
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات دستبند سنگ فیروزه ویولا تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات دستبند سنگ فیروزه ویولا دستبند سنگ فیروزه ویولا، مشخصات و اطلاعات فنی دستبند سنگ فیروزه ویولا

نقد و بررسی دستبند سنگ فیروزه ویولا

کاربر گرامی، نقد و بررسی دستبند سنگ فیروزه ویولا در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی دستبند سنگ فیروزه ویولا
در نگارش نقد و بررسی دستبند سنگ فیروزه ویولا تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی دستبند سنگ فیروزه ویولا محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی دستبند سنگ فیروزه ویولا، معرفی نظرات دستبند سنگ فیروزه ویولا، مقایسه، نقاط ضعف و قوت دستبند سنگ فیروزه ویولا

تصاویر دستبند سنگ فیروزه ویولا

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس دستبند سنگ فیروزه ویولا تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر دستبند سنگ فیروزه ویولا
گالری عکس دستبند سنگ فیروزه ویولا
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای دستبند سنگ فیروزه ویولا با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر دستبند سنگ فیروزه ویولا، گالری عکس دستبند سنگ فیروزه ویولا، ویدیو، آلبوم و تصویر دستبند سنگ فیروزه ویولا

لوازم جانبی دستبند سنگ فیروزه ویولا

لوازم جانبی دستبند سنگ فیروزه ویولا به صورت پیشنهادی توسط مدلدار Modeldar معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی دستبند سنگ فیروزه ویولا می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی دستبند سنگ فیروزه ویولا، ملزومات و تجهیزات دستبند سنگ فیروزه ویولا، قطعات و لوازم همراه دستبند سنگ فیروزه ویولا