مشخصات و قیمت روز خرید و فروش فندک واته مدل PNK LOVE
فندک واته مدل PNK LOVE

مدلفندک واته مدل PNK LOVE
قابلیت شارژ سوخت
نوعگازی

فندک واته مدل PNK LOVE
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

فندک واته مدل PNK LOVE

فندک واته مدل PNK LOVE (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
فندک واته مدل PNK LOVE
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید فندک واته مدل PNK LOVE ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید مدلدار Modeldar را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
فندک واته مدل PNK LOVE، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور فندک واته مدل PNK LOVE، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید فندک واته مدل PNK LOVE

مشخصات فندک واته مدل PNK LOVE

ویژگی ها
نوعگازی
نوع شعلهمعمولی
نوع سوختگاز مایع
جنس بدنهفلز
ابعاد4.5 × 1 × 3 سانتی متر
وزن36 گرم
قابلیت شارژ سوخت
مشخصات فندک واته مدل PNK LOVE
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات فندک واته مدل PNK LOVE تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات فندک واته مدل PNK LOVE فندک واته مدل PNK LOVE، مشخصات و اطلاعات فنی فندک واته مدل PNK LOVE

نقد و بررسی فندک واته مدل PNK LOVE

کاربر گرامی، نقد و بررسی فندک واته مدل PNK LOVE در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی فندک واته مدل PNK LOVE
در نگارش نقد و بررسی فندک واته مدل PNK LOVE تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی فندک واته مدل PNK LOVE محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی فندک واته مدل PNK LOVE، معرفی نظرات فندک واته مدل PNK LOVE، مقایسه، نقاط ضعف و قوت فندک واته مدل PNK LOVE

تصاویر فندک واته مدل PNK LOVE

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس فندک واته مدل PNK LOVE تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر فندک واته مدل PNK LOVE
گالری عکس فندک واته مدل PNK LOVE
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای فندک واته مدل PNK LOVE با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر فندک واته مدل PNK LOVE، گالری عکس فندک واته مدل PNK LOVE، ویدیو، آلبوم و تصویر فندک واته مدل PNK LOVE

لوازم جانبی فندک واته مدل PNK LOVE

لوازم جانبی فندک واته مدل PNK LOVE به صورت پیشنهادی توسط مدلدار Modeldar معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی فندک واته مدل PNK LOVE می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی فندک واته مدل PNK LOVE، ملزومات و تجهیزات فندک واته مدل PNK LOVE، قطعات و لوازم همراه فندک واته مدل PNK LOVE