مشخصات و قیمت روز خرید و فروش صندل دخترانه مدلK-318S
صندل دخترانه مدلK-318S

مدلصندل دخترانه مدلK-318S
جنس کفپلی اورتان
جنس رویهچرم مصنوعی

صندل دخترانه مدلK-318S
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

صندل دخترانه مدلK-318S

صندل دخترانه مدلK-318S (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
صندل دخترانه مدلK-318S
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید صندل دخترانه مدلK-318S ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید مدلدار Modeldar را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
صندل دخترانه مدلK-318S، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور صندل دخترانه مدلK-318S، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید صندل دخترانه مدلK-318S

مشخصات صندل دخترانه مدلK-318S

ویژگی ها
جنس رویهچرم مصنوعی
وزن یک لنگه150 گرم
جنس کفپلی اورتان
مشخصات صندل دخترانه مدلK-318S
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات صندل دخترانه مدلK-318S تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات صندل دخترانه مدلK-318S صندل دخترانه مدلK-318S، مشخصات و اطلاعات فنی صندل دخترانه مدلK-318S

نقد و بررسی صندل دخترانه مدلK-318S

کاربر گرامی، نقد و بررسی صندل دخترانه مدلK-318S در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی صندل دخترانه مدلK-318S
در نگارش نقد و بررسی صندل دخترانه مدلK-318S تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی صندل دخترانه مدلK-318S محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی صندل دخترانه مدلK-318S، معرفی نظرات صندل دخترانه مدلK-318S، مقایسه، نقاط ضعف و قوت صندل دخترانه مدلK-318S

تصاویر صندل دخترانه مدلK-318S

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس صندل دخترانه مدلK-318S تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر صندل دخترانه مدلK-318S
گالری عکس صندل دخترانه مدلK-318S
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای صندل دخترانه مدلK-318S با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر صندل دخترانه مدلK-318S، گالری عکس صندل دخترانه مدلK-318S، ویدیو، آلبوم و تصویر صندل دخترانه مدلK-318S

لوازم جانبی صندل دخترانه مدلK-318S

لوازم جانبی صندل دخترانه مدلK-318S به صورت پیشنهادی توسط مدلدار Modeldar معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی صندل دخترانه مدلK-318S می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی صندل دخترانه مدلK-318S، ملزومات و تجهیزات صندل دخترانه مدلK-318S، قطعات و لوازم همراه صندل دخترانه مدلK-318S