مشخصات و قیمت روز خرید و فروش دستبند ملورین طرح شاپرک
دستبند ملورین طرح شاپرک

مدلدستبند ملورین طرح شاپرک
جنساستیل سنگ
سنگ
نوعمهره ای
مناسب برایخانم ها

دستبند ملورین طرح شاپرک
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

دستبند ملورین طرح شاپرک

دستبند ملورین طرح شاپرک (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
دستبند ملورین طرح شاپرک
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید دستبند ملورین طرح شاپرک ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید مدلدار Modeldar را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
دستبند ملورین طرح شاپرک، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور دستبند ملورین طرح شاپرک، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید دستبند ملورین طرح شاپرک

مشخصات دستبند ملورین طرح شاپرک

ویژگی ها
مناسب برایخانم ها
نوعمهره ای
وزن10 گرم
سنگ
رنگ سنگمشکی
آویز
توضیحات آویزاویز استیل شاپرک با رنگ ثابت
نوع قفلگره ای
جنس سنگسنگ اونیکس
جنساستیل , سنگ
مشخصات دستبند ملورین طرح شاپرک
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات دستبند ملورین طرح شاپرک تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات دستبند ملورین طرح شاپرک دستبند ملورین طرح شاپرک، مشخصات و اطلاعات فنی دستبند ملورین طرح شاپرک

نقد و بررسی دستبند ملورین طرح شاپرک

کاربر گرامی، نقد و بررسی دستبند ملورین طرح شاپرک در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی دستبند ملورین طرح شاپرک
در نگارش نقد و بررسی دستبند ملورین طرح شاپرک تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی دستبند ملورین طرح شاپرک محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی دستبند ملورین طرح شاپرک، معرفی نظرات دستبند ملورین طرح شاپرک، مقایسه، نقاط ضعف و قوت دستبند ملورین طرح شاپرک

تصاویر دستبند ملورین طرح شاپرک

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس دستبند ملورین طرح شاپرک تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر دستبند ملورین طرح شاپرک
گالری عکس دستبند ملورین طرح شاپرک
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای دستبند ملورین طرح شاپرک با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر دستبند ملورین طرح شاپرک، گالری عکس دستبند ملورین طرح شاپرک، ویدیو، آلبوم و تصویر دستبند ملورین طرح شاپرک

لوازم جانبی دستبند ملورین طرح شاپرک

لوازم جانبی دستبند ملورین طرح شاپرک به صورت پیشنهادی توسط مدلدار Modeldar معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی دستبند ملورین طرح شاپرک می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی دستبند ملورین طرح شاپرک، ملزومات و تجهیزات دستبند ملورین طرح شاپرک، قطعات و لوازم همراه دستبند ملورین طرح شاپرک