مشخصات و قیمت روز خرید و فروش ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten
ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten

مدلست ساعت و کیف پول مدل Ben ten
کاربردروزمره فشن رسمی
نوع قفل بندسگکی ساده
فرم صفحهگرد
تکنولوژی ساختالکترونیکی (کوارتز)
جنس بندچرم مصنوعی

ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten

ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید مدلدار Modeldar را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten

مشخصات ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten

ویژگی ها
تکنولوژی ساختالکترونیکی (کوارتز)
مناسب برایکودکان
قطر قاب35 میلی‌متر
ضخامت بدنه7 میلی‌متر
فرم صفحهگرد
جنس بدنهفلز
رنگ بدنهنقره‌ای
جنس بندچرم مصنوعی
رنگ بندسبز
نوع قفل بندسگکی ساده
مقاوم در برابر آب
کاربردروزمره , فشن , رسمی
منبع تغذیهباتری
مشخصات ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten، مشخصات و اطلاعات فنی ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten

نقد و بررسی ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten

کاربر گرامی، نقد و بررسی ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten
در نگارش نقد و بررسی ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten، معرفی نظرات ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten، مقایسه، نقاط ضعف و قوت ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten

تصاویر ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten
گالری عکس ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten، گالری عکس ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten، ویدیو، آلبوم و تصویر ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten

لوازم جانبی ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten

لوازم جانبی ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten به صورت پیشنهادی توسط مدلدار Modeldar معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten، ملزومات و تجهیزات ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten، قطعات و لوازم همراه ست ساعت و کیف پول مدل Ben ten