مشخصات و قیمت روز خرید و فروش دستبند هانی مون مدل خاطره
دستبند هانی مون مدل خاطره

مدلدستبند هانی مون مدل خاطره
مناسب برایخانم ها کودکان
سنگ
جنسسنگ

دستبند هانی مون مدل خاطره
سبد کالا موقتا غیر فعال می باشدسبد کالا موقتا غیر فعال می باشد

دستبند هانی مون مدل خاطره

دستبند هانی مون مدل خاطره (جهت اطلاع از قیمت با واحد فروش تماس حاصل فرمائید)
دستبند هانی مون مدل خاطره
کاربر گرامی! لطفا قبل از خرید دستبند هانی مون مدل خاطره ابتدا مشخصات و توضیحات مربوطه را به دقت مطالعه نموده تا کالا از نظر فنی نیاز شما را بر طرف سازد سپس قیمت و شرایط گارانتی شرکت گارانتی کننده را به دقت مطالعه نموده، همچنین راهنمای خرید مدلدار Modeldar را به دقت بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمائید.
دستبند هانی مون مدل خاطره، قیمت، مشخصات و نقد و بررسی، برنامه و درایور دستبند هانی مون مدل خاطره، عکس و تصویر، لوازم جانبی، راهنمای خرید دستبند هانی مون مدل خاطره

مشخصات دستبند هانی مون مدل خاطره

ویژگی ها
مناسب برایخانم ها , کودکان
ابعاد20 سانتی متر
وزن100 گرم
سنگ
رنگ سنگنارنجی زرد
آویز
توضیحات آویزآویز بندی برای تنظیم طول دستبند
نوع قفلگره ای
توضیحات قفلقفل گره ای جهت تنظیم طول دستبند به اندازه دور مچ
جنس سنگعقیق تراش دار
شامل قفل
جنسسنگ
نگین دار
مشخصات دستبند هانی مون مدل خاطره
در نگارش اطلاعات فنی و مشخصات دستبند هانی مون مدل خاطره تا حد امکان از مشخصات فنی و تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکال و مغایرت در اطلاعات محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
مشخصات دستبند هانی مون مدل خاطره دستبند هانی مون مدل خاطره، مشخصات و اطلاعات فنی دستبند هانی مون مدل خاطره

نقد و بررسی دستبند هانی مون مدل خاطره

کاربر گرامی، نقد و بررسی دستبند هانی مون مدل خاطره در حال به روز رسانی و تکمیل اطلاعات می باشد.
نقد و بررسی دستبند هانی مون مدل خاطره
در نگارش نقد و بررسی دستبند هانی مون مدل خاطره تا حد امکان از نظرات و اطلاعات تخصصی سایت شرکت تولید کننده و سایتهای مرجع و معتبر استفاده شده است ولی وجود اشکالات و مغایرتهایی در نظرات و بررسی های تخصصی دستبند هانی مون مدل خاطره محتمل می باشد. لذا جهت اطلاعات بیشتر و دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
نقد و بررسی دستبند هانی مون مدل خاطره، معرفی نظرات دستبند هانی مون مدل خاطره، مقایسه، نقاط ضعف و قوت دستبند هانی مون مدل خاطره

تصاویر دستبند هانی مون مدل خاطره

تصویر و ویدئو های موجود در گالری عکس دستبند هانی مون مدل خاطره تا حد امکان از سایتهای مرجع و تولید کننده کالا تهیه شده است. در صورتیکه این کالا دارای رنگ بندی و طراحی های مختلف باشد هنگام انتخاب نوع کالا رنگهای موجود جهت انتخاب و خرید نمایش داده میشود.
تصاویر دستبند هانی مون مدل خاطره
گالری عکس دستبند هانی مون مدل خاطره
ممکن است تصویر نمایش داده شده برای دستبند هانی مون مدل خاطره با تصویر واقعی کالا متفاوت باشد. همچنین ممکن است این کالا دارای رنگ بندی باشد، لذا پیشنهاد میکنیم جهت مشاهده گالری عکس و تصاویر دقیقتر به وب سایت شرکت تولید کننده مراجعه فرمائید.
در صورتیکه عبارت 'SAMPLE' بر روی تصویر کالا درج شده بود به این معنی است که این تصویر واقعی کالا نمی باشد.
تصاویر دستبند هانی مون مدل خاطره، گالری عکس دستبند هانی مون مدل خاطره، ویدیو، آلبوم و تصویر دستبند هانی مون مدل خاطره

لوازم جانبی دستبند هانی مون مدل خاطره

لوازم جانبی دستبند هانی مون مدل خاطره به صورت پیشنهادی توسط مدلدار Modeldar معرفی شده است. کالاهای زیر شامل قطعات، تجهیزات، ملزومات و لوازم جانبی دستبند هانی مون مدل خاطره می باشد. جهت خرید بر روی کالای مورد نظر کلیک نمائید، سپس گزینه 'اضافه به سبد و خرید کالا' را انتخاب فرمائید.
لوازم جانبی دستبند هانی مون مدل خاطره، ملزومات و تجهیزات دستبند هانی مون مدل خاطره، قطعات و لوازم همراه دستبند هانی مون مدل خاطره